آموزش آنلاین وداس

وداس : مرجع آموزش الکترونیکی کشور

آموزش آنلاین وداس

وداس : مرجع آموزش الکترونیکی کشور

آموزش ویژگی‌های جدید فتوشاپ Photoshop CC 2015

کمپانی ادوبی نسخه جدید نرم افزار فتوشاپ که به عنوان Photoshop CC 2015 می باشد به دنیا معرفی کرد. این نسخه از نرم افزار تغییرات زیادی در بهینه کردن ابزار ها و فرامین داشته و ویژه ترین قابلیتی که میتوان از آن نام برد Artboard است که شما میتوانید در یک Document پروژه های مختلف بسازید .


کلیک کنید>>> آموزش ویژگی‌های جدید فتوشاپ Photoshop CC 2015 

آموزش AutoCAD Electrical

آموزش AutoCAD Electrical | در این مجموعه ی آموزشی قصد داریم تا با نرم افزار قدرتمند AutoCAD Electrical آشنا شویم. از آنجا که نام این نرم افزار مشخص می کند به واسطه ی این نرم افزار ما امکان ترسیم و طراحی نقشه های الکتریکی و الکترونیکی خاصی را می توانیم داشته باشیم. این نرم افزار با داشتن Library های فوق العاده قدرتمند و کامل از تمام نمادها و علائم استاندارد در نقشه کشی ها می تواند به عنوان یک ابزار قوی در اختیار ما باشد. به این شکل که ما می توانیم نقشه ی سیم کشی تجهیزات برقی مورد نظر خود مثل لوازم خانگی، سیم کشی ماشین یا سایر لوازم و وسایل را توسط این نرم افزار انجام دهیم.

کلیک کنید>>> آموزش AutoCAD Electrical

آموزش کامل ویندوز 8.1 در وداس

ویندوز نام سیستم عامل ارائه شده توسط شرکت مایکروسافت است. سیستم عامل Windows 8.1 دارای تغییراتی نسبت به نسخه‌ی قبلی ویندوز می‌باشد. با گذراندن این‌ دوره در وداس و به صورت کاملاً آنلاین، بدون نیاز به حضور در کلاس، کار با ویندوز 8.1 را به طور کامل بیاموزید. 


کلیک کنید>>> http://goo.gl/sxv9kj

آموزش رایگان شش سیگما در مدیریت

دوره آموزشی۶ سیگما که به صورت یادگیری الکترونیکی (ELearning) ارائه می‌گردد، در ارتباط با سیستمی است که تعیین می‌کند کجا قرار گرفته‌ایم، دوست داریم کجا باشیم، چگونه به آن مقصد می‌رسیم و چگونه در طول راه پیشرفت می‌کنیم. در واقع ۶ سیگما فلسفة بهبود مستمر است که به سمت "عالی شدن در همه کارها" پیش می‌رود . با گذراندن این دوره، کاربر با ابزاری جهت کاهش تغییرات در فرایندها، کاهش هزینه‌های سازمانی و ارتقای کیفیت خدمات در سازمان خود آشنا می‌شود. این دوره را به صورت رایگان در وداس بیاموزید.

a

کلیک کنید>>> http://goo.gl/cppQZi


 دوره آموزشی ۶ سیگما شامل۱۲ بخش به شرح زیر است: 

۱- مقدمه
۲- مفهوم شش سیگما 
۳- سرآغاز شش سیگما 
۴- فواید اجرای شش سیگما برای سازمان
۵- روند اجرایی شش سیگما
۶- معیارهای انتخاب پروژه های شش سیگما
۷- مراحل اجرایی پروژه شش سیگما در هر فاز 
۸- موفقیت شش سیگما
۹- کاربرد شش سیگما در صنعت خدمات 
۱۰- نمونه اجرایی از پروژه های جاری در یک شرکت خودروسازی 
۱۱- مراحل اجرایی پروژه بهبود اثربخشی ممیزی محصول
۱۲- نتیجه گیری