آموزش آنلاین وداس

وداس : مرجع آموزش الکترونیکی کشور

آموزش آنلاین وداس

وداس : مرجع آموزش الکترونیکی کشور

کتاب های آموزشی فناوری اطلاعات در وداس

وداس ، وبسایت و اپلیکیشن آموزشی است که محتواهای خود را در قالب دوره‌های آموزشی ویدئویی و کتاب‌های آموزشی ارائه می‌نماید. این محتویات در دسته‌بندی‌های مختلف فناوری اطلاعات و نرم‌افزار ، دبیرستان و کنکور، مدیریت و توسعه‌ی کسب و کار و هنروخلاقیت هم اکنون در وبسایت وداس در دسترس هستند.

کتاب‌های آموزشی موجود در وداس در دسته بندی فناوری اطلاعات و قابل دانلود به صورت فرمت PDF به شرح زیر می‌باشند:

کتاب آموزشی برنامه نویسی کامپیوتر

این کتاب آموزشی برای افرادی که تلاش در جهت یادگیری برنامه نویسی کامپیوتر را دارندمناسب می باشد که امکان یادگیری برای آنها به دلیل کمبود منابع مناسب وجود ندارد. ما به شما اطمینان می دهیم که پس از تکمیل شدن این آموزش به سطحی که قادر به کدنویسی به زبان c باشید دست خواهید یافت. همچنین مفاهیم پایه ای زبانهای جاوا و پایتون را نیز در این مجموعه آموزش فرا خواهید گرفت.

این کتاب شامل ۱۰۱ صفحه  می باشد که به صورت چاپ شده آماده ارائه می باشد.لازم به ذکر است این کتاب به افرادی توصیه می شود که علاقه مند به ورود به دنیای برنامه نویسی می باشند.

کتاب آموزشی آغاز کار با لینوکس و یونیکس

کتاب آموزشی آغاز کار با لینوکس و یونیکس کتابی مقدماتی است مربوط به معرفی و توضیحات اولیه در خصوص سیستم عامل لینوکس و یونیکس

لازم به ذکر است این کتاب به افرادی توصیه می شود که تمایل به شرکت در دوره لینوکس مقدماتی را دارند که می توانند قبل از شرکت در دوره مذکور این کتاب را به منظور آشنایی مقدماتی مطالعه نمایند.

کتاب آموزشی آشنایی با Bootstrap در وب

Bootstrap متداول‌ترین فریم ورک front end حال حاضر می‌باشد.

کتاب آموزشی Apache POI در جاوا

این آموزش مفهوم پایه ای از کتابخانه Apache POI و ویژگیهای آن ارایه می دهد.

این آموزش برای تمامی افرادی که بر روی جاوا کار می کنند به خصوص کسانی که می خواهند فایلهای اکسل را با استفاده از جاوا ایجاد کنند، بخوانند، بنویسند و تغییر دهند مناسب می باشد.

آگاهی عمومی از برنامه نویسی جاوا با JDK1.5 یا نسخه های بالاتر و مفاهیم ورودی و خروجی در جاوا تنها پیش نیازهای موردنیاز برای درک این آموزش می باشند.

کتاب آموزش اندروید – مقدماتی

این کتاب به آموزش برنامه نویسی اندروید به صورت مقدماتی و ابتدایی می پردازد

کتاب جامع مهندسی شبکه CCNA

این کتاب شامل سرفصل های دوره ccna به طور کامل می باشد

کتاب جامع طراحی وب پیشرفته

این کتاب به آموزش مباحث وب پیشرفته پرداخته است.

کتاب جامع لینوکس پیشرفته (LPIC-2)

چرا لینوکس؟

بیش از ۱۵میلیون خط کد به صورت رایگان در اختیار شما گذاشته شده است تا از آن استفاده کنید. چرا از آن استفاده کنیم؟ از دو دیدگاه می‌توان به این سوال پاسخ داد.

اول از طریق اشاره به افراد، تیم‌ها و شرکت‌های عظیمی که از لینوکس استفاده می‌کنند، همچون Google، Yahoo، IBM، HP، Amazon.com، Intel، Hitcachi، بسیاری از دانشگاه‌ها، تیم‌های CERN و بسیاری دیگر. جالب است بدانید که Microsoft در سال ۲۰۱۲ در میان بیش از ۸۰۰ شرکت جزو ۲۰ توسعه دهنده‌ی اول هسته‌ی لینوکس بود.
دوم از طریق شمردن و آموزش ویژگی‌ها و امکانات فوق‌العاده‌ای که لینوکس دارد که با مطالعه‌ی این کتاب، قدم‌های مهمی در این راه بر‌می‌دارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.