آموزش آنلاین وداس

وداس : مرجع آموزش الکترونیکی کشور

آموزش آنلاین وداس

وداس : مرجع آموزش الکترونیکی کشور

آیا کسب و کار شما به یک مدیر دیجیتال مارکتینگ نیاز دارد؟

امروزه هر کسب و کاری با معیارهای دیجیتال مارکتینگ آشناست و حداقل حساب‌های کاربری فیس‌بوک و توئیتر را دارد. اما این تنها راهی است برای اینکه نشان دهیم چیزی مهم است. آیا واقعا یک کسب و کار کوچک نیاز به یک مدیر دیجیتال مارکیتنگ مخصوص به خود دارد؟ مطمئنا در ابتدای کار صاحب کسب و کار می‌تواند در اوقات فراغت آخر هفته شبکه‌های اجتماعی را مدیریت کند. در این مقاله به ذکر مواردی که به شما در شناخت نیاز به همکاری با یک مدیر شبکه‌های اجتماعی دارید می‌پردازیم.

داشتن یک برنامه

هر کسب و کاری برای معرفی خود به بازار یک یا چند حساب در شبکه‌های اجتماعی دارد. اما سوال اینجاست که در هر کانال شبکه‌های اجتماعی چه کاری باید انجام شود. بسیاری از کسب و کارها گهگاهی پستی برای شبکه‌های اجتماعی خود بارگذاری کرده و آن را به حال خود رها می‌کنند. این حالت مخصوص کسب و کارهایی است که صاحب کسب و کار بسیار پرمشغله است و زمان رسیدگی به شبکه‌های اجتماعی را ندارد.

ادامه مطلب>> سامانه آموزش مجازی وداس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.