آموزش آنلاین وداس

وداس : مرجع آموزش الکترونیکی کشور

آموزش آنلاین وداس

وداس : مرجع آموزش الکترونیکی کشور

آموزش مجازی تجارت الکترونیک

با گسترش تکنولوژی و پیشرفت صنعت فناوری اطلاعات طی سال‌های اخیر شاهد رشد قابل توجه تجارت الکترونیک بوده‌ایم. کسب و کارهای بسیاری بر پایه‌ی تجارت الکترونیک شکل گرفته‌اند که بعضا درآمدهای قابل توجهی داشته‌اند. تجارت الکترونیک باعث شده تا هر کسی کالا یا خدمات مورد نیاز خود را به راحتی و با صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ی دریافت نماید. از آن گذشته تجارت الکترونیک حجم زیادی از ترافیک، هدر رفت کاغذ، استفاده از سوخت‌های فسیلی و… را کاهش داده است که همگی این موارد گویای این نکته هستند که تجارت الکترونیک دوست‌دار محیط زیست است.

از دیگر مزایای تجارت الکترونیک اشتغالزایی است. یکی از کم‌هزینه‌ترین روش‌های ایجاد اشتغال، توسعه‌ی کسب و کارهای مبتنی بر IT است. بسیار دیده‌ایم که چند جوان که حتی گاها تحصیلات دانشگاهی خود را به اتمام نرسانده‌اند گرد هم جمع می‌شوند و استارتاپی را بر پایه‌ی IT راه‌اندازی می‌کنند.

ادامه مطلب>> آموزش مجازی تجارت الکترونیک

آموزش تکنیک ویترای

امروزه یادگیری هنرهای مختلف به یکی از پرطرفدارترین علاقه‌مندی‌های افراد جوامع تبدیل شده است. در میان رشته‌های مختلف هنری، هنرهای مربوط به بانوان خانه‌دار از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است. بانوان خانه‌دار در اوقات فراغت خود و با استفاده از مواد اولیه ارزان و در دسترس، دست به خلق آثار هنری زیبا و قابل تحسین می‌زنند و از آثار تولید شده برای استفاده‌ی شخصی استفاده می‌کنند. بسیاری از این بانوان نیز از طریق فروش محصولات خود در بازارها و بازارچه‌ها برای خود و خانواده کسب درآمد می‌کنند. از طرفی آموزش این هنرها به دیگران نیز به منبع کسب درآمدی برای بسیاری تبدیل شده است. خلق آثار هنری زیبا از وسایل معمولی و گاها بی‌استفاده در منزل، می‌تواند جذابیت ویژه‌ای برای سایرین به همراه داشته باشد.

ادامه مطلب>> آموزش تکنیک ویترای